All Retail
Опубліковано

Названо найактуальніші споживчі тренди

Українці відновлюють свою купівельну спроможність, що є хорошим знаком і трендом розвитку. У той же час виділилися чотири головних тренди, які найближчим часом будуть домінувати на ринку.

Про це повідомив генеральний директор Nestle в Україні і Молдові Алессандро Дзанеллі під час щорічного заходу EBA Global Outlook: A Breakthrough Plan.

"Відбулося значне посилення цифровізації, сьогодні 80% українців купують товари онлайн. Також збільшилось використання різних цифрових інструментів для спілкування. Крім того, спостерігається тенденція збільшення інвестицій в будинок. З початком пандемії люди більше проводять часу вдома, тому намагаються залучити туди побільше різних речей", — зазначає Алессандро Дзанеллі.

Він також зазначає поширення такого тренда як мультиканальність і зростання вимог споживачів до компаній щодо дотримання поставлених завдань, наприклад, по упаковці, екологічності виробництва. Тому компаніям потрібно відповідати запитам споживачів, які хочуть мати якісні та безпечні продукти для них і планети.

"Ми в Nestle підтримуємо цю позитивну тенденцію і плануємо подальші інвестиції в стійкий розвиток і регенеративні продовольчі системи, модернізацію нашого виробництва, інновації та нові продукти, добробут працівників, а також ініціативи, які важливі для українського суспільства", — відзначає Алессандро Дзанеллі.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або