All Retail
Опубліковано

Друга черга ТРЦ «Острів» готується до відкриття. Орендарі приступили до ремонтних робіт

Теги:
новини ТРЦ
Фото:
RAU

Друга фаза ТРЦ «Острів» в Одесі, орендна площа якої складе 16 043 кв. м, а загальна — 30 700 кв. м, готується до відкриття в кінці цього року.

Міжнародна консалтингова компанія Cushman & Wakefield, яка є ексклюзивним агентом з набору орендарів даного проєкту, повідомляє про підписання попередніх договорів оренди з мережею магазинів спортивного одягу і взуття SPORTCITY (672 кв. м), турецьким рітейлером одягу Сolin's (292 кв. м), магазином Rozetka (203 кв. м), магазином аксесуарів для вечірок і хобі OffTop (135 кв. м), брендом жіночої білизни JASMINE (132 кв. м), міським кафе Sunday's Coffee (79,9 кв. м), а також мережею оптик «Люксоптика» (54 кв. м).

З огляду на близькість дати відкриття проєкту, на ремонтні роботи вийшли наступні орендарі: «Сільпо» (2 463 кв. М), LC Waikiki (1 611 кв. М), сімейний розважальний комплекс FLY KIDS (4 072 кв. М), Sportmaster (1 489 кв. м), Сolin's (292 кв. м), Intimissimi і Calzedonia (68 кв. м і 64 кв. м відповідно), «Золотий Вік» (87 кв. м), «Аптека Гаєвського» (77,4 кв. м), Rozetka (203 кв. м), OffTop (135 кв. м), JASMINE (132 кв. м), «Люксоптика» (54 кв. м).

Оксана Крашунська, директор ТРЦ «Остров»: «Вже зовсім скоро наші гості зможуть оцінити зручність і практичність другої черги ТРЦ «Остров», до кінця року ми відкриємо наші двері для перших відвідувачів. Зараз ми координуємо ремонтні роботи орендарів, передаємо площі тим, хто ще не встиг вийти на оздоблення, завершуємо роботи в загальних зонах торговельного центру, проводимо роботи з благоустрою прилеглої території, а також готуємо програму відкриття ТРЦ».

Проєкт розташований в історичній частині Одеси на вул. Новощіпний ряд, 2, у безпосередній близькості від залізничного вокзалу, автовокзалу, ринку «Привоз», Старосінної площі та зоопарку.

Дмитро Дудар, старший агент департаменту агентських і консультаційних послуг у сфері торговельної нерухомості компанії Cushman & Wakefield в Україні, підкреслив, що розташування в самому серці Одеси – це унікальна можливість для розвитку, яку оцінили, як національні, так і міжнародні мережеві торговельні компанії. На сьогодні заповнюваність проєкту становить понад 80%. Знаковим для проекту є й те, що одразу кілька компаній обрали ТРЦ «Остров» стартовим майданчиком для розвитку в місті. Так свій перший магазин в Одесі відкриє мережа магазинів SPORTCITY, магазин OffTop і сімейний розважальний центр FLY KIDS.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або