All Retail
Опубліковано

Кабмін запропонував блокувати сайти інтернет-магазинів за рішенням Держпродспоживслужби

Теги:
онлайн-торгівля
Фото:
innotechnews.com

Кабінет міністрів на засіданні в середу, 22 вересня, схвалив нову редакцію закону "Про захист прав споживачів", якою пропонується дозволити Держпродспоживслужбі блокувати сайти інтернет-магазинів.

Як повідомляє прес-служба Міністерства економіки, в цілому законопроект спрямований на впровадження в Україні європейських стандартів, створення рівних умов для електронної торгівлі, а також зменшення навантаження на бізнес шляхом скасування застарілих норм.

"Ухвалення нового законопроекту дозволить підвищити рівень захисту прав споживачів, зокрема в сфері електронної торгівлі та при гарантійному обслуговуванні продукції, а також усунути можливості для нечесної комерційної діяльності", — прокоментувала заступник міністра Ірина Новікова.

Так, зокрема, документом пропонується:

  • гармонізувати законодавство України в сфері захисту прав споживачів до законодавства ЄС шляхом імплементації Директив ЄС, зазначених в Угоді про асоціацію;
  • поширити дію закону «Про захист прав споживачів» на сферу харчової продукції в частині економічних прав споживача;
  • визначити перелік інформації про продукцію та продавця, яку він повинен надавати при здійсненні електронної торгівлі, а також відповідальність за відсутність такої інформації;
  • звільнити бізнес від обовʼязку створювати обмінний фонд товарів і платити неустойку споживачеві за кожен день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки;
  • надати споживачеві право на зниження ціни або повернення коштів, якщо недолік товару зʼявляється після ремонту;
  • звільнити від судового збору у всіх судових інстанціях споживачів у справах, повʼязаних з порушенням їх прав, Держпродспоживслужбу і громадські обʼєднання споживачів у справах про захист прав споживачів;
  • надати Держпродспоживслужбі право звертатися до провайдера інтернет-послуг по обмеженню доступу до сайту (частини сайту, програмного забезпечення) продавця, який не надав достовірну інформацію на цьому веб-сайті про своє найменування, місцезнаходження, зобовʼязавши при цьому службу звернутися до провайдера з відновлення доступу при виконанні субʼєктом господарювання вимог закону.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або