ТРЦ Dream Town перефарбували і перейменували
- Фото:
- RAU
Оновлення айдентики і зміна позиціонування, проведені спільно з креативним агентством Banda, дозволять, на думку власників торгово-розважального комплексу, залучити нових і повернути старих відвідувачів, збільшити трафік і виторг орендарів.
Про деталі реконцепції і поновлення ТРЦ розповіли на презентації проекту ввечері 22 вересня представники агентства Banda, керуючий директор комплексу Dream Роман Ємець і маркетинг-директор компанії Надія Лінська.
Одна з найпомітніших споживачам змін — зміна назв двох черг комплексу. Тепер частина, розташована між станціями метро Оболонь і Мінська — колишній Dream Town 1 — називається Dream Yellow і забарвлена в жовтий колір, а частина між метро Мінська та Героїв Дніпра — екс-Dream Town 2 — отримала імʼя Dream Berry і фіолетовий фасад.
Крім того, в комплексі поліпшена навігація, змонтовано нове вуличне освітлення, оновлена парковка. Є й ряд інших змін, в тому числі в пулі і локаціях орендарів.
Нагадаємо, весною 2019 року власники Dream Town почали масштабну реконструкцію. Про план оновити ТРЦ і змінити концепцію Гарік Корогодський вперше повідомив в квітні 2019 року. У проект реконструкції одного з найбільших ТРЦ столиці планувалося вкласти близько $12 млн. За прогнозами, ребрендинг, який доручили креативному агентству Banda, повинен підвищити відвідуваність ТРЦ на 40%.