All Retail
Опубліковано

Гендиректор NOVUS розповів, як відбувається ребрендинг BILLA

Теги:
NOVUS
Фото:
RAU

Рітейлер завершить ребрендинг магазинів Billa до 1 грудня, за винятком 3 обʼєктів.

Про це в інтервʼю RAU заявив Марк Петкевич, генеральний директор NOVUS в Україні.

"Йдемо за графіком. Як і планували, вже до 1 грудня ребрендуємо всі магазини Billa під Novus.

Зробимо це навіть раніше заявленого терміну, якщо не враховувати три обʼєкти, в яких запланована повна реконструкція і перепланування будівлі. У звʼязку з тим, що обʼєктам вже 12-15 років, вони не відповідають сучасним технологіям. За підрахунками фахівців, реконструювати деякі з них дорожче, ніж побудувати нові. Тому їх відкриття перенесли на 2022 і 2023 рік.

Інвестиції в ребрендинг одного магазину — якщо дуже в середньому, то $ 300 000 — $ 800 000. Різні формати, відповідно і суми.

Після придбання магазинів Billa, в нашому портфоліо зʼявилося багато невеликих супермаркетів, що стало для нас новим викликом — з одного боку, а з іншого — можливістю бути ближче до наших покупців "- зазначив Петкевич.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або