All Retail
Опубліковано

Компанія M&S прагне до повного нульового рівня викидів до 2040 року

У четвер компанія Marks&Spencer пообіцяла досягти нульового рівня викидів вуглецю на своїх підприємствах, у всьому ланцюжку поставок і продукції до 2040 року.

Компанія M&S, що займається продажем продуктів харчування, одягу і товарів для дому, запустила програму сталого розвитку в 2007 році і в 2012 році стала першим великим роздрібним продавцем з нульовим викидом вуглецю в атмосферу.

Компанія хоче скоротити свій загальний вуглецевий слід на третину до 2025 року і прагне до нульової вирубки лісів під час закупівлі пальмової олії та сої до 2025 року, використовуючи більш екологічно чисті волокна до 2025 року і підтримуючи постачальників в просуванні низьковуглецевих методів ведення сільського господарства.

"Це буде нелегко. Нам необхідно змінити те, як ми виробляємо, переміщаємо і продаємо нашу продукцію клієнтам, і докорінно змінити майбутню форму нашого бізнесу", — сказав Стів Роу, генеральний директор M & S.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або