All Retail
Опубліковано

Ціни на товари в передріздвяний період збільшаться на 20%

Теги:
зростання цін
Фото:
rau.ua

Ціни на споживчі товари в передріздвяний період в цьому році збільшаться на 20% через проблеми в глобальних ланцюжках поставок.

Про це йдеться в прогнозі американського постачальника хмарних корпоративних рішень Salesforce.com Inc, пише MarketWatch.

Проблеми з глобальним ланцюжком поставок пов’язані з COVID-19, включаючи недостатність місць в портах, закриття заводів і більш високі витрати для контейнерних перевезень товарів, пише видання.

У зв’язку з ростом цін, приблизно 8% онлайн-замовлень ($96 млрд в світі і $20 млрд в США) в цьому сезоні буде оплачуватися за рахунок кредитних коштів в порівнянні з 4% роком раніше.

Згідно з прогнозом Salesforce, глобальні онлайн-продажы в передріздвяний період в цьому році збільшаться на 7%, до рекордних $1,2 трлн. Минулого року показник вперше перевищив $1 трлн. У США онлайн-продажі, як очікується, досягнуть $259 млрд.

Проте, Salesforce прогнозує скорочення глобальних замовлень на 2% і зниження замовлень в США на 4%. «У випадку постійних збоїв у глобальному ланцюжку поставок, роздрібні торговці повинні залучати споживачів до своїх інтернет-магазинах і офлайн-магазинах на початку сезону, щоб задовольнити попит», — йдеться в звіті.

Також наголошується, що Target Corp. яка володіє другою за величиною в США мережею дисконтних магазинів, анонсувала відкриття передсвяткового сезону вже з 10 жовтня.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або