All Retail
Опубліковано

Metro завершує першу фазу ініціативи щодо скорочення харчових відходів

Теги:
Metro
Фото:
tomfoto.de

Компанія Metro AG і більше 30 її основних постачальників завершили або взяли на себе зобовʼязання провести базові вимірювання втрат харчових продуктів і відходів в рамках етапу 1 ініціативи 10 × 20 × 30 по запобіганню харчових відходів в ланцюжках створення вартості, оголосила компанія.

Ініціатива 10 × 20 × 30 включає оптовиків і 11 роздрібних продавців і постачальників продуктів харчування, кожен з яких взаємодіє як мінімум з 20 постачальниками в рамках підходу «всього ланцюжка поставок», щоб скоротити кількість харчових відходів вдвічі до 2030 року.

У число що беруть участь постачальників Metro входять, зокрема, Unilever, FarmFrites, Kellogg, Kluth, Mars, Mondelēz, Nestlé, Reis і Barilla Gida.

Кожен постачальник, з яким співпрацює METRO, взяв на себе зобовʼязання скоротити кількість харчових відходів в своїй діяльності на 50% до 2030 року; вимірювати і публікувати свої кадастри харчових відходів; розробити дієві стратегії скорочення харчових відходів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або