All Retail
Опубліковано

Виробники органічної лохини збільшили витрати на виробництво

Теги:
лохина
Фото:
east-fruit.com

Витрати виробників органічної лохини в цьому сезоні збільшилися на 20%, при цьому роздрібна ціна на ягоду впала на 12%.

Про це повідомив засновник і CEO ТМ BigBlue від органічної ферми СВК «Ягідки» Олег Науменко під час форуму «Перехід на органічне виробництво: переваги для українських підприємств харчової та аграрної продукції».

«Українці мають низьку купівельну спроможність, до того ж ягода не є продуктом першої необхідності. Тому виробникам доводиться знижувати ціну на продукцію і отримувати низьку маржу», — розповідає Олег Науменко.

За його словами, в цьому році ТМ BigBlue продали 600 тис. упаковок лохини. Крім рітейлу, компанія активно використовує такий інструмент продажів як соціальні мережі.

Серед проблем для органічних виробників Олег Науменко зазначив, що в українських торговельних мережах в категорії «ультрафреш» навіть органічної полички немає, і ритейл не бачить в цьому необхідності.

«Також в Україні не працює закон про боротьбу з недобросовісними виробниками, які вказують на товар еко- і біо-, не маючи до органіки ніякого відношення», — зазначає Олег Науменко.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або