All Retail
Опубліковано

Органічна продукція змінює вектор експорту

Теги:
органічна продукція
Фото:
https://www.firestock.ru

Основним покупцем української органічної продукції в 2020 році залишилися Нідерланди, незважаючи на значне зменшення обсягів імпорту з $141 млн до $97 млн.

У той же час США зайняли друге місце серед імпортерів, закупивши органічної продукції на $ 67 млн.

Про це повідомив директор сертифікаційного органу «Органік Стандарт» Сергій Галашевський під час заходу "Експорт органічної продукції з Україна 2020: аналіз і тенденції".

"Частка Північної Америки в українському органічному експорті зросла за минулий рік удвічі — з 12 до 24%. США купували в Україні органічні сою — 56,7 тис. т, соняшникова олія — 9,8 тис. т і мед — 500 т. Також збільшила імпорт органічної продукції Канада — з $7,5 до $13,1 млн ", — відзначає Сергій Галашевський.

Зате вдвічі зменшилися обсяги органічного експорту в Литву (з $ 47 млн до $ 21,5 млн) і Великобританію (з $ 37 млн до $ 17 млн). Практично повністю припинився імпорт українських органічних продуктів в Швейцарію і склав лише $ 5 млн.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або