All Retail
Опубліковано

Carrefour може продати понад 100 магазинів в Італії

Теги:
AR ексклюзив
Carrefour
Фото:
vsesv.com

За повідомленнями ЗМІ, Carrefour Italia оголосила про «план перезапуску», щоб повернутися до прибутковості і прискорити зростання за рахунок консолідації моделі франчайзингу.

План передбачає швидке розширення і переведення деяких магазинів з прямої власності у франчайзингові, що не вплине на зайнятість переведених співробітників.

В інших країнах рітейлер прагне підвищити конкурентоспроможність своїх гіпермаркетів і супермаркетів, які перебувають в безпосередньому володінні, за рахунок оновлення концепцій і асортименту магазинів, спрощення внутрішніх процесів і оптимізації продуктивності.

Компанія також переорієнтує свою організаційну модель на магазини і клієнтів після спрощення процесів, переходу на цифрові технології і більш компактної організації головного офісу. Цей план, ймовірно, торкнеться близько 600 співробітників в магазинах і близько 170 співробітників в його головному офісі в Мілані.

За даними профспілки, план Carrefour передбачає продаж 106 супермаркетів і міні-маркетів місцевим підприємцям протягом 2022 року, в тому числі 41 в Ломбардії, 18 в Кампанії, 17 в Лігурії, 16 в Лаціо, шість в Тоскані, чотири в Емілії-Романьї, три в Пʼємонт і один в Абруццо.

Carrefour має багатоканальну присутність в Італії. Він управляє більш ніж 1400 торгових точок в різних форматах, такими як гіпермаркети, супермаркети, супермаркети і Cash & Carry.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або