All Retail
Опубліковано

Французька онлайн-торгівля досягла 112,2 млрд євро в 2020 році

Теги:
онлайн-торгівля
Фото:
ubr.ua

Сектор електронної комерції у Франції в 2020 році виріс до 112,2 мільярда євро.

У порівнянні з 2019 роком продажі через Інтернет зросли на 8,5%. Цей показник не був однорідним по всіх сегментах, оскільки пандемія сильно вдарила по продажам послуг.

Fevad, французька національна асоціація Ecommerce Europe, представила ключові показники французької електронної торгівлі за 2020 рік у звіті.

Сектору вдалося вирости на 8,5% в порівнянні з 2019 роком. Це зростання багато в чому обумовлене різким збільшенням продажів товарів (32%), тоді як онлайн-продажі послуг знизилися на 10%. Різке падіння продажів в сфері туризму, транспорту та відпочинку склало 41% від цього скорочення.

З усієї роздрібної торгівлі товарами в 2020 році електронна торгівля склала 13,1%. У той час як електронна комерція принесла 112,2 мільярда євро, продажі онлайн-товарів склали 60,6 мільярда євро. Це на 3,3 відсотка більше в порівнянні з 2019 роком.

Згідно з дослідженням, 41,6 мільйона французів роблять покупки в Інтернеті, що становить 81,4 відсотка всіх користувачів Інтернету в країні. Це на 1,5 мільйона більше в порівнянні з 2019 роком. При цьому 41,4 відсотка покупців роблять покупки зі свого мобільного телефону.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або