All Retail
Опубліковано

Абсолютно літній рітейл: що собою являють сезонні мережеві магазини?

Напевно, нашим читачам буде дуже незвично бачити на початку статті про рітейл уривок з байки Крилова, де «Жвава Бабка степова. Літо красне проспівала ...». Ми — точно не персонажі криловських байок і своє літо провели без пісень, але в моніторингу роздрібних подій.

Уже давно ми прийшли до висновку, що рітейл — механізм з різними видами трансформацій, що постійно рухається незалежно від сезону. Але конкретно в цей раз ми суперечимо самі собі, оскільки наш сьогоднішній матеріал — як раз про сезонно-залежні зміни в роздробі.

Відкриття рітейлерами сезонних торговельних точок — явище не нове, деякі з наведених нами в цій статті роздрібних мереж почали розвивати такі магазини в Україні ще 3-4 роки тому.

Що потрібно рітейлеру для запуску сезонного магазину? В першу чергу, вдала локація — місце, де резонно відкривати подібні точки. Такими місцями для всіх «героїв» нашої статті стали курортні міста біля моря.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або