All Retail
Опубліковано

Продукти в світі дорожчатимуть ще протягом року — Bloomberg

Теги:
ціни на продукти харчування
Фото:
depositpotos.com

Компанії в усьому світі стикаються з безліччю проблем, пов’язаних з ланцюжком постачань, а також з високими витратами на енергію, сировину, пакування і доставлення.

Тому споживачам слід готуватися до ще більш високих цін на повсякденні товари, пише Bloomberg.

Наприклад, компанія Unilever, виробник мила Dove, була змушена підняти ціни на свої продукти в середньому на 4% за минулий квартал. Це найбільший стрибок цін на продукцію з 2012 року, зауважили в компанії. До того ж, компанія припустила, що ціни підніматимуть й надалі наступного року.

Про таку тенденцію говорять також у Nestle SA, Procter & Gamble Co. і Danone SA.

"Нас чекає ще як мінімум 12 місяців інфляційного тиску. Така інфляційна ситуація, як зараз, складається десь раз на 20 років", — заявив CEO Unilever Алан Джоуп.

Зазначається, що в США та інших розвинених економіках інфляція швидко виросла до значень, не бачених з часів фінансової кризи 2008-го. Це знаменує серйозну зміну в глобальній економіці і створює нові виклики для центральних банків, що роками утримували наднизьку інфляцію. Тепер вони мусять або скорочувати економічні стимули до завершення пандемії, або не робити нічого, тому що інфляція тимчасова.

Поки найсильніше інфляція вдарила по економіках країн, що розвиваються, свідчать результати Nestle. За перші 9 місяців 2021-го швейцарська компанія підняла ціни в країнах, що розвиваються, на 2,6% — це втричі більше, ніж у розвинених.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або