Дослідження: 68% споживачів стежать за кількістю жирів на етикетці
- Фото:
- depositpotos.com
68% споживачів у всьому світі уважно стежать за типом та кількістю жирів та олій в упакованих харчових продуктах.
Про це свідчить дослідження Cargill FATitude 2020, повідомляє Журнал харчових технологій IFT.
Уважне читання етикеток допомагає споживачам ухвалити рішення про покупку.
Згідно з дослідженням, заява виробника про відсутність насичених жирів є найважливішою. 53% споживачів у 2020 році відзначили, що вони з більшою ймовірністю куплять ці продукти.
«Це важливіше за інші заяви на етикетках, у тому числі, що продукт не містить ГМО. Маркування "без ГМО" залишається головним міркуванням для 4 із 10 споживачів (44%)», — каже менеджер з маркетингу Cargill Джеймі Мавек.