All Retail
Опубліковано

Biedronka володіє майже 1/4 польського FMCG-ринку

Компанія Biedronka продовжує активно розвиватися у Польщі, досягаючи більш високих темпів зростання, ніж ринок загалом, – коментує Марія Мілашевич, старший консультант Euromonitor International.

Мережа Biedronka виграє від збільшення споживчого трафіку після суворої ізоляції, великих можливостей взаємодії з клієнтами, зростаючої категорії дискаунтерів, нових точок продажу та раціональних споживчих витрат, — передає portalspozywczy.pl

- COVID-19 приніс користь великим рітейлерам завдяки дрібним спеціалізованим магазинам, що призвело до посилення консолідації у роздрібному секторі. Продуктові рітейлери не виняток, мережі швидко ростуть і захоплюють невеликих гравців. У Польщі усі пʼять найбільших мереж продуктових магазинів зміцнили свої позиції за останні два роки. Сукупна вартісна частка пʼятірки найбільших продовольчих гравців на польському ринку в 2019 році склала 43%, а лише через два роки вона досягла 49%. Активні результати Biedronka — один із факторів консолідації ринку, — пояснює Марія Мілашевич.

- Дискаунтери — найпопулярніша категорія серед продуктових рітейлерів. 2021 року очікується зростання їхньої вартості на 9%, а для всього продовольчого ринку Польщі — на 3%. У важкі часи пандемії споживачі стали раціональнішими і шукають пропозиції із найкращим співвідношенням ціни та якості. Крім того, Biedronka посідає перше місце за кількістю нових магазинів серед дискаунтерів у Польщі у 2021 році — 39 нових магазинів у першому півріччі та 153 магазини, що пройшли ребрендинг. Все це сприяє міцному провідному положенню мережі Biedronka на ринку. Згідно з попередніми результатами Euromonitor International, Biedronka має частку ринку в 24% у вартісному вираженні по відношенню до всього роздрібного продуктового ринку в Польщі, за нею слідує друга компанія на ринку німецький Lidl з часткою 10% — додає Мілашевич.

- У міру того, як країна одужує після пандемії, очікується зростання роздрібних продажів. За попередніми даними Euromonitor International, дискаунтери в Польщі розвиватимуться найдинамічніше протягом наступних пʼяти років — сукупний річний темп зростання 4% на стійкій основі, тоді як весь продуктовий ринок за попередніми даними Euromonitor International покаже зростання 2%. Повторне відкриття ресторанів призведе до переміщення більшої частини продуктів харчування та напоїв із будинків, але меншою мірою це позначиться на клієнтах дискаунтерів. Споживачі, які звикли заощаджувати, будуть схильні уникати послуг сектора громадського харчування. Інші канали харчування, які мають на меті ширшу аудиторію, з більшою ймовірністю постраждають від скорочення продажів у секторі гастрономії, — резюмує вона.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або