All Retail
Опубліковано

LEGO розширює присутність у Польщі

Третій магазин LEGO на території Польщі відкрився 28 жовтня у торговому центрі Wroclavia у Вроцлаві.

Після Варшави фірмовий магазин LEGO відкрився у Вроцлаві — інформує handelextra.pl

- Незважаючи на стрімке зростання електронної комерції, LEGO Group інвестує у роздрібні продажі. Відкриття третього власного магазину LEGO у Польщі, цього разу у Вроцлаві, дозволить бренду ще більше наблизитися до своїх шанувальників із цього регіону, — каже Юстина Цепка, генеральний менеджер LEGO у Польщі та країнах Балтії.

- Ми даємо всім шанувальникам можливість відкривати для себе бренд та взаємодіяти з ним унікальним чином. Новий магазин у Вроцлаві побудований відповідно до нової схеми, яка поєднує в собі унікальні цифрові можливості, представлені на початку цього року в наших магазинах у всьому світі, — додає вона.

Бренд LEGO відомий тим, що кожен із його магазинів у чомусь унікальний. У магазині у Вроцлаві покупці знайдуть новітні набори LEGO, у тому числі недоступні в інших каналах продажу, а також цікаві атракціони, такі як станція персоналізації мініфігурок або місце для будівництва з цегли.

LEGO Group продовжує розширювати свою глобальну торговельну мережу, відкривши понад 60 нових магазинів під брендом LEGO у першій половині 2021 року, понад 40 з яких знаходяться у Китаї. Таким чином, загальна кількість стаціонарних магазинів LEGO наближається до 740, з яких 291 розташовані у Китаї.

Окрім інвестицій у роздрібну торгівлю, LEGO Group продовжить вкладати у розширення своїх можливостей електронної комерції. Інвестиції LEGO Group у фізичні та цифрові канали продажів принесли бренду відчутні вигоди. У першій половині 2021 року продаж електронної комерції на власних та партнерських платформах збільшився на 50% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або