Придбання Dixy збільшило виручку Magnit на 27,7% у третьому кварталі
Російський рітейлер «Магніт» повідомив про збільшення виручки на 27,7% у третьому кварталі свого фінансового року, завдяки нещодавньому придбанню мережі Dixy.
Загальний дохід за цей період склав 489,3 млрд рублів (5,97 млрд євро), а чистий роздрібний продаж досяг 475,5 млрд рублів (5,81 млрд євро), що на 28,2% більше.
У порівнянні з аналогічними показниками продажі зросли на 8,6% за цей період, причому це значною мірою було обумовлено зростанням середнього кошика (+8,3%), тоді як обсяг трафіку зріс незначно (+0,3%).
Не враховуючи придбання Dixy, яке збільшило портфоліо Магніту на 2477 магазинів, протягом третього кварталу група відкрила 494 нових магазини, з яких відкрилося 336 міні-магазинів Магніту, а також 194 аптеки та п’ять міні-магазинів Dixy.
Протягом кварталу «Магніт» закрив 41 магазин у рамках поточної програми підвищення ефективності, а також змінив дизайн 145 торгових точок. Він продовжував відкривати магазини жорстких дискаунтерів My Price, при цьому загальна кількість магазинів, які працюють під цим баннером, становить 141 станом на 28 жовтня.