All Retail
Опубліковано

Придбання Dixy збільшило виручку Magnit на 27,7% у третьому кварталі

Теги:
Магніт

Російський рітейлер «Магніт» повідомив про збільшення виручки на 27,7% у третьому кварталі свого фінансового року, завдяки нещодавньому придбанню мережі Dixy.

Загальний дохід за цей період склав 489,3 млрд рублів (5,97 млрд євро), а чистий роздрібний продаж досяг 475,5 млрд рублів (5,81 млрд євро), що на 28,2% більше.

У порівнянні з аналогічними показниками продажі зросли на 8,6% за цей період, причому це значною мірою було обумовлено зростанням середнього кошика (+8,3%), тоді як обсяг трафіку зріс незначно (+0,3%).

Не враховуючи придбання Dixy, яке збільшило портфоліо Магніту на 2477 магазинів, протягом третього кварталу група відкрила 494 нових магазини, з яких відкрилося 336 міні-магазинів Магніту, а також 194 аптеки та п’ять міні-магазинів Dixy.

Протягом кварталу «Магніт» закрив 41 магазин у рамках поточної програми підвищення ефективності, а також змінив дизайн 145 торгових точок. Він продовжував відкривати магазини жорстких дискаунтерів My Price, при цьому загальна кількість магазинів, які працюють під цим баннером, становить 141 станом на 28 жовтня.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або