Новий Епіцентр відкрито у ТРЦ Blockbuster Mall
- Фото:
- RAU
Новий двоповерховий Епіцентр займає площу 27 000 кв. м.
Торговий центр реалізували в новому для компанії концепті з оновленим фасадом, удосконаленою цифровою навігацією та розширеним асортиментом преміальних товарів.
Мережа компанії налічує 69 торгових центрів Епіцентр та 10 гіпермаркетів Нова Лінія, які щорічно відвідують майже 65 млн покупців.
Новий Епіцентр адаптували під потреби цільової аудиторії ТРЦ, що не дивно, адже в безпосередній близькості знаходиться інший гігант із продажу меблів та товарів для дому — магазин шведського рітейлера IKEA, з яким так чи інакше доведеться конкурувати за покупця.
Половину другого поверху – майже 8000 кв. м — зайняли магазини формату shop in shop Центр меблів та галереї Деко. У центральній частині першого поверху ТЦ розташований масштабний Центр Кераміки площею 1700 кв. м із сучасними колекціями плитки та сантехніки.
Крім того, у новому форматі на другому поверсі почав працювати Центр Техніки ЦеТе з площею 1400 кв. м, асортиментом 6000 позицій та можливістю зробити замовлення близько 270 000 позицій через онлайн-вітрину з доставкою або самовивозом.