All Retail
Опубліковано

Як пройшли перший тиждень "червоної зони" ресторани та кафе Києва?

Теги:
карантин
Фото:
Економічна правда

Відвідуваність помітно скоротилася, продажі впали - повідомляють власники закладів.

Перший день "локдауну" (минулий понеділок) був найгіршим для ресторанів, розповідає LIGA.net директорка аналітичного центру "Ресторани України" Ольга Насонова. За її словами, тоді відвідуваність у закладах в середньому впала на 50-60%. Серед опитаних нею закладів - ресторан MilkBar, мережі Salateira та Хачапурі і вино. 

Подібну цифру (понад 50%) озвучив і президент Української ресторанної асоціації Сергій Трахачов з посиланням на опитування асоціації. Саме на стільки за чотири дні "червоної зони" в Києві впала відвідуваність та дохід закладів, каже він.

Мережа McDonalds закрила зали у 19 із 28 своїх закладів у Києві – повністю вакциновані лише працівники дев'ятьох ресторанів, повідомила у коментарі LIGA.net консультант з комунікацій в McDonald's Саміра Абдулова. Інші заклади працюють на винос.

"Продажі в залі впали, на понад 60%. Доставляння зросло, але далеко не компенсувало падіння замовлень в залі. Зали працюють – стоять порожні і ми не маємо аргументів просити знижку в орендодавця", – каже власник мережі піцерій MamaMia Олексій Тюрін.

Коли ресторанний бізнес почне оживати? Після шокового понеділка кількість людей в ресторанах уже поступово почала відновлюватися. Вже у середу падіння складало 30-40% замість 50-60%, каже Насонова. Це пов’язано з тим, що держоргани активно перевіряли COVID-документи у персоналу, проте не у клієнтів, додає вона.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або