All Retail
Опубліковано

KFC впроваджує нову послугу

Теги:
KFC
Фото:
Malls.com

Компанія створила нову послугу Quick Pick-Up, як альтернативу класичному вивозу онлайн-замовлення.

Ресторанні формати, такі як drive-thru, які набули рекордної популярності за останні два роки, стають занадто обтяжливими для найвідоміших гравців на ринку фаст-фуду. Довгий час інвестувавши у розвиток формату drive-thru, KFC тепер, здається, зацікавлена ​​в тому, щоб змусити клієнтів відмовитися від цього зручного способу отримання замовлень.

За даними The Verge, компанія створила нову послугу Quick Pick-Up як альтернативу класичному drive-thru. Клієнтам пропонується зробити замовлення через мобільний додаток або веб-сайт, припаркуватися у спеціально відведеному місці біля ресторану та забрати своє замовлення всередині.

Таким чином KFC розраховує зменшити черги, які утворюються на пунктах обслуговування автомобілістів. Споживчий попит змінюється, і багато клієнтів швидкого харчування все частіше вибирають забрати своє замовлення з вікна автомобіля, що призводить до затримок і зростання витрат. Згідно з останніми даними, лише з початку 2021 року швидкість обслуговування зросла на 26 секунд до 6 хвилин 30 секунд.

"Quick Pick-Up змінює гру, роблячи фаст-фуд ще зручнішим та простішим для зайнятих клієнтів", — прокоментував Кевін Хохман, президент KFC America. Щоб залучити клієнтів до нової послуги у більшості своїх місць, KFC пропонує безкоштовну порцію картоплі фрі при замовленні на суму від 5 доларів США через швидкий самовивіз.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або