All Retail
Опубліковано

В "чорну п'ятницю" більшість українців планують купувати акційні товари через інтернет

Теги:
розпродажі
e-commerce
Фото:
www.psm7.com

Цього року робити покупки у Чорну п'ятницю планують 30%, проти 35% минулого року, на перше місце вийшла "купівля одягу та взуття". Про це свідчать результати опитування дослідницької компанії Gradus Research.

Як зазначається в коментарі до дослідження, ставлення загалом до такого маркетингового ходу, як «Чорна п’ятниця», покращало — збільшилася частка тих, хто вважає, що ціни все ж таки знижуються: 21% у 2020 та 35% у 2021 році.

Цього року опитані українці констатували, що «споживчий кошик» трохи змінився порівняно з минулим. На перше місце вийшла купівля одягу та взуття — 45%. На другому — техніка, яка значно знизила відсоток — 38% проти 48% минулого року. Категорія «техніка» традиційно була однією з найбільш затребуваних для покупок у чорну п’ятницю, зазначають у Gradus.

67% опитаних декларують покупку в онлайн, і лише 39% збираються піти до офлайнових магазинів.

Серед усіх сайтів-рітейлерів та платформ опитані найбільше довіряють українським сайтам — 80%. На другому місці відомі китайські сайти — 44%. Далі сайти Європи — 20% та США — 14%.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або