All Retail
Опубліковано

Онлайн-продажі Nestlé подвояться до 2025 р.

Швейцарський виробник продуктів харчування Nestlé розраховує подвоїти свої доходи від електронної торгівлі з 13% у 2020 році до 25% від загального обсягу продажів до 2025 року за рахунок додаткових інвестицій у маркетинг та технології.

За перші девʼять місяців 2021 року частка електронної комерції у загальних продажах корпорації зросла до 14,1% з 12,8% роком раніше, — повідомляє belretail.by

Одна з причин, через яку великі харчові корпорації намагаються продавати свою продукцію безпосередньо споживачам, — це збір даних про звички покупців. Apple та Google вжили заходів, щоб рекламодавці не могли відстежувати дані користувачів без їхньої згоди, тому компанії шукають інші способи отримання інформації.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або