Греки все частіше купують продукти через інтернет
- Фото:
- golos.ua
Згідно з опитуванням, проведеним у середині вересня PayPal, вісім з кожних дев’яти греків (89%) стверджують, що вони замовили продукти в Інтернеті, при цьому 74% вважають, що це заощадить час, а 57% планують купувати їжу на Різдво таким чином.
Близько двох з п’яти греків (40%) стверджують, що вони використовують PayPal.
Коли греки купують продукти, зручність і простота використання є ключовими вимогами, тому це вагомий аргумент на користь покупок в Інтернеті. Можливість доставки їх до дверей є швидким і зручним рішенням. Проте все ще існує попит на самовивезення з магазину та традиційну роздрібну торгівлю свіжими продуктами.
"Економія часу є однією з основних причин, чому шість із 10 респондентів у Греції планують принаймні частину своїх покупок на майбутнє Різдво в Інтернеті. Передсвятковий шопінг завжди був одним із найбільших варіантів розпродажу для звичайних магазинів, і цього разу ми бачимо, що значна частина цього трафіку переміщується у віртуальний світ, також у продуктові магазини.
Оскільки все більше і більше людей звикають до покупок в Інтернеті, можна з упевненістю очікувати, що ця тенденція буде продовжувати зростати", — сказав Ефі Дахан, генеральний менеджер PayPal з Центральної та Східної Європи, Росії та Ізраїлю.