All Retail
Опубліковано

Ціни на молочні продукти в Україні зростають, а попит — падає

Теги:
молочна продукція
Фото:
agroportal.ua

Випуск свіжої молочної продукції більше не зростає і, схоже, цільномолочники не прагнуть його нарощувати.

Припинилася боротьба за сировину. Причина — скорочення замовлень рітейлу та загальне зниження купівельного попиту.

Про це повідомляють аналітики "Інфагро".

Зазначається, що не останню роль у цьому скороченні грає прагнення виробника збільшувати ціни та згортати акційні продажі. Але навіть за таких умов виробники мають намір і надалі збільшувати ціни на свіжі молокопродукти. Основні позиції на грудень виглядають так:

молоко 2,5%, плівка — 27,0-28,5 грн/л;

кефір 2,5%, плівка – 30,5-32,5 грн/л;

сметана 15%, плівка — 68-73 грн/кг;

сир 9% — 115-130 грн/кг.

«Падіння виробництва свіжої молочної продукції стосується лише високомаржинальних продуктів. Навіть випуск сирної продукції минулого місяця скоротився до 7,1 тис. т. Кисломолочних продуктів розлили у жовтні на 10% менше порівняно з минулим роком (33 тис. т)», — зазначають фахівці.

При цьому показники виробництва молока зростають уже два місяці поспіль.

«У листопаді його знову запакували на 9% більше (43 тис. т). Але навряд чи річний показник буде більшим, ніж у 2020 р.», — прогнозують експерти.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або