All Retail
Опубліковано

Змінилися правила для експортерів продуктів харчування до Китаю

Теги:
Китай
Фото:
https://www.telegraph.co.uk

Китай запустив онлайн-платформу для реєстрації зарубіжних виробників продуктів харчування.

Вона є обовʼязковою для всіх компаній, що планують експорт до країни з січня 2022 року.

Платформа була запущена у рамках державної програми «Єдине вікно у міжнародній торгівлі Китаю». Запуск відбувається паралельно до введення в дію митниць Китаю адміністративних положень про реєстрацію закордонних виробників імпортованих продуктів харчування, яке також відбудеться у січні 2022 р., повідомляє FoodNavigator-Asia.

«Усім закордонним виробникам продуктів харчування нагадуємо, що нові правила набудуть чинності з 1 січня 2022 року без додаткових пільгових періодів. Це буде застосовуватися до всіх харчових продуктів, виготовлених за кордоном, за винятком харчових добавок та контактних матеріалів», — йдеться в офіційній заяві Головного митного управління Китаю (GACC).

Метою нових правил та нової платформи є посилення управління імпортованими харчовими продуктами, що виробляються за кордоном, перш ніж вони надходять до Китаю, а також забезпечення підтримки безпеки харчових продуктів відповідно до вимог стандартів КНР, зазначили у відомстві.

Китайська митна служба радить «всім залученим сторонам якнайшвидше завершити необхідну реєстрацію через онлайн-платформу. Звертається увага, що є 18 категорій харчових продуктів, які вимагають попередньої рекомендації від компетентного органу країни експортерів із чіткою документацією. Перелік включає мʼясо та похідні продукти, морепродукти та похідні продукти, молочні продукти, продукти пасіки, яйця та похідні продукти, харчові олії та жири, крупи, борошно та солодові продукти, перероблені овочі та боби, приправи, горіхи та насіння, сухофрукти, необсмажені кавові зерна та какао-боби та багато іншого.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або