All Retail
Опубліковано

Продажі продуктів у Великобританії знизилися на 3,8% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року

Теги:
AR ексклюзив
Фото:
lenta.ua

Продажі продуктів у Великобританії впали на 3,8% за 12 тижнів до 28 листопада, як показують нові дані Kantar, однак продажі порівняно з відповідним періодом два роки тому зросли на 7,0%.

Падіння продажів у поточний період пов’язане з повторним введенням карантинних заходів восени минулого року, що призвело до закриття ресторанів і барів, а згодом і до збільшення торгівлі.

"Цього року обставини дуже відрізняються", — прокоментував експерт Фрейзер МакКевітт.

"Оскільки люди повертаються в офіс кілька днів на тиждень, а ресторани та кафе відкриті, ми кладемо менше в наші кошики для приготування їжі вдома, і в результаті середній чек зменшився на 8% цього місяця порівняно з минулим роком«.

У той час як у всіх основних рітейлерів продажі впали в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, Tesco повідомила про менший спад (-1,4%), ніж на решті ринку — частка компанії на ринку Великобританії наразі становить 27,7%, що є найвищою часткою ринку з лютого 2019 року. .

З точки зору решти «Великої четвірки», продажі Sainsbury’s (частка ринку 15,4%) впали на 5,3% порівняно з минулим роком, Asda (частка ринку 14,0%) зменшилися на 5,0% у порівнянні з минулим роком, а Morrisons ( 10,0% ринку) — зменшилися на 7,1% порівняно з минулим роком.

Дискаунтери Aldi (частка ринку 7,9%) і Lidl (частка ринку 6,4%) перевершили решту ринку, причому продажі кожного з них зменшилися на 1,1% порівняно з минулим роком.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або