All Retail
Опубліковано

У Німеччині Burger King привітав McDonald’s із 50-річчям мемом

Теги:
McDonald's
Burger King
Фото:
wuv.de

У Німеччині мережа ресторанів швидкого харчування Burger King привітала McDonald’s із 50-ю річницею на ринку країни мемом

Перший заклад McDonald’s з’явився в Німеччині 4 грудня 1971 року. На честь цього ювілею Burger King запустив кампанію під девізом «Кожному королю потрібен клоун». Для неї створили зображення короля та його блазня, а праворуч написали гасло.

Зображення з’явилось на спеціальних виїзних майданчиках, які розміщені поблизу німецької штаб-квартири McDonald’s і першого в країні ресторану компанії.

Ідею акції, яка також передбачає пости в TikTok, Instagram і Facebook, створило креативне агентство INGO Hamburg.

"McDonald’s зробив революцію в гастрономії Німеччини 50 років тому і так проклав шлях для всієї системи громадського харчування, з якою ми стикаємося зі спільними проблемами через коронавірус. Ми вітаємо німецький McDonald’s із 50-річчям!" — говорить Клаус Шмейнг, очільник маркетингу Burger King Німеччина.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або