У Німеччині Burger King привітав McDonald’s із 50-річчям мемом
- Фото:
- wuv.de
У Німеччині мережа ресторанів швидкого харчування Burger King привітала McDonald’s із 50-ю річницею на ринку країни мемом
Перший заклад McDonald’s з’явився в Німеччині 4 грудня 1971 року. На честь цього ювілею Burger King запустив кампанію під девізом «Кожному королю потрібен клоун». Для неї створили зображення короля та його блазня, а праворуч написали гасло.
Зображення з’явилось на спеціальних виїзних майданчиках, які розміщені поблизу німецької штаб-квартири McDonald’s і першого в країні ресторану компанії.
Ідею акції, яка також передбачає пости в TikTok, Instagram і Facebook, створило креативне агентство INGO Hamburg.
"McDonald’s зробив революцію в гастрономії Німеччини 50 років тому і так проклав шлях для всієї системи громадського харчування, з якою ми стикаємося зі спільними проблемами через коронавірус. Ми вітаємо німецький McDonald’s із 50-річчям!" — говорить Клаус Шмейнг, очільник маркетингу Burger King Німеччина.