Журнал All Retail поставив представникам сфери роздрібної торгівлі питання роботи іноземних рітейлерів в нашій країні
- Фото:
- glavcom.ua
– Німецький Lidl напередодні дав зрозуміти, що розглядає можливий вихід на ринок України. Як Ви вважаєте, підходящий зараз час для експансії міжнародних операторів на території нашої країни
Андрій Курський, СЕО компанії Zakaz.ua:
«Вихід міжнародних мереж на ринок України говорить про перспективність та економічний розвиток нашої країни.
Іноземні компанії аналізують та оцінюють потенційні можливості свого розширення у тому чи іншому регіоні. І якщо відкривають свій бізнес у нас, то український ринок їм цікавий для своєї експансії.
Ми раді, що в Україні з’явиться ще одна міжнародна продуктова мережа. Наскільки я знаю, у Lidl дуже високі вимоги щодо якості та безпеки продуктів.