All Retail
Опубліковано

АТБ та Aurora увійшли до ТОП-3 провідних дискаунтерів Центральної та Східної Європи — Colliers

Теги:
АТБ-Маркет
АТБ
Фото:
https://dp.informator.ua

Українські рітейлери АТБ та Aurora увійшли до ТОП-3 провідних дискаунтерів Центральної та Східної Європи (ЦСЄ).

Про це повідомляється в дослідженні про торгову нерухомість та ринок дискаунтерів Colliers ExCEEding Borders Retail Report 2021.

Звіт ExCEEding Borders про торгову нерухомість та ринок дискаунтерів регіону ЦСЄ розглядає ситуацію та перспективи на 16 ринках: Албанії, Білорусі, Боснії та Герцеговини, Болгарії, Хорватії, Чеської Республіки, Естонії, Угорщини, Латвії, Литви, Чорногорії, Польщі, Румунії, Словенії та України.

"Дискаунтер — дуже чітка модель: зрозумілі, стандартизовані магазини зі стабільним набором товарів. За рахунок цього дискаунтери орієнтовані на максимальне зниження собівартості відкриття нових локацій. Порівняно з іншими операторами обсяг інвестицій у відкриття буде нижчим на 20-30%, а іноді і на 50%. Як результат, дискаунт-оператори можуть дозволити собі щільніше покриття районів і розташовуються ближче до свого споживача", — повідомив агентству "Інтерфакс-Україна" провідний експерт консалтингової компанії Colliers Ukraine у сегменті торгової нерухомості Ігор Заболоцький.

Як повідомляється у звіті, у ЦСЄ налічується понад 30 мереж продовольчих дискаунтерів. За кількістю магазинів провідним рітейлером є Biedronka з більш ніж 3100 магазинами у Польщі. Німецька компанія Schwarz Group, якій належить Lidl, посідає друге місце з більш ніж 2000 магазинами. Найбільша мережа продуктових знижок в Україні АТБ з приблизно 1270 магазинами займає третє місце.

Крім Lidl та Kaufland, інші німецькі мережі розвиваються у регіоні ЦСЄ: Aldi представлена у Польщі як Aldi Nord та в Угорщині як Aldi Süd; Penny представлена в Чеській Республіці, Угорщині та Румунії. У період з початку 2020 року до кінця першого півріччя 2021 року в Центральній та Східній Європі було відкрито понад 1 350 магазинів продовольчих дискаунтерів.

Щодо непродовольчих дискаунтерів, то в регіоні ЦСЄ налічується понад 45 мереж. Найбільшим за кількістю магазинів є Pepco, за ним ідуть KIK, українська Aurora посіла третє місце на четвертому Ostrov Chistoty.

Мережа Pepco з майже 2500 магазинами представлена у 11 країнах. Pepco Group також володіє торговою маркою Dealz із приблизно 100 магазинами в Польщі. Друга за величиною мережа KiK налічує близько 1000 магазинів у 8 країнах.

Ряд дискаунтерів є великими місцевими мережами, зосередженими в одній країні, такі як Aurora з приблизно 650 магазинами в Україні та Ostrov Chistoty з приблизно 550 магазинами в Білорусі.

Як повідомив Ігор Заболоцький, в Україні ринок дискаунтерів продовольчих та непродовольчих товарів продовжує активно розвиватись. «Поки що він насичений лише місцевими операторами. Враховуючи той факт, що більшість українських міст мають нижчий рівень доходів, ніж, наприклад, столиця, український ринок є сприятливим для дискаунт-рітейлерів», — зазначив експерт.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або