All Retail
Опубліковано

Швидше, ніж АТБ: рітейлер «Мʼясомаркет» став новим лідером по динаміці експансії

Сьогодні вже не лише мережа АТБ може похвалитися високою динамікою розвитку серед представників food-роздробу. Ще один рітейлер — нехай і іншого напряму та формату — але не гірше за АТБ справляється з відкриттям своїх магазинів.

Йдеться про мережу «Мʼясомаркет», яка за півтора року своєї діяльності вже відкрила 150 торгових обʼєктів.

Ювілейний 150-й «Мʼясомаркет» відкрив свої двері 26 листопада у Кропивницькому, по вулиці Генерала Жадова, 23. Магазин торговою площею 50 кв.м став 11-м у Кропивницькому та 22-м у Кіровоградській області. Цікаво, що саме у цьому регіоні працює найбільше торгових обʼєктів мережі "Мʼясомаркет«.

Загалом, за період із січня по жовтень 2021 року «Мʼясомаркет» відкрив 93 нових магазини, що стало найбільшим показником серед усіх food-рітейлерів України. Для порівняння, у мережі АТБ за цей період було відкрито 82 дискаунтери, а компанія Fozzy Group запустила 80 магазинів.

Станом на кінець листопада цього року в Україні працює 152 обʼєкти під вивіскою «Мʼясомаркет», що розташовані у 81 населеному пункті у 23 областях країни. До звання повноцінного національного рітейлера «Мʼясомаркету» залишилося підкорити лише Чернівецьку область.

Зазначимо також, що на кінець жовтня мережа співпрацювала із 37 франчайзі.

За словами Дмитра Морозова, директора департаменту розвитку клієнтів компанії МХП, одним із ключових факторів настільки високих темпів експансії «Мʼясомаркетів» став саме франчайзинговий напрямок.

"Безумовно, це і наші партнери-франчайзі, які активно залучилися до проєкту і які готові інвестувати в нові локації, активно діляться досвідом та знаннями як з МХП, так і один з одним«, — зазначає експерт.

Також Дмитро Морозов розповів, що магазини, які були відкриті рік тому і ті «Мʼясомаркети», які відкривають зараз, — дуже відрізняються, а відсоток успішних нових локацій зростає. Відмінності магазинів обумовлені тим, що у компанії працюють над помилками, відточуючи їх під час запуску нових обʼєктів.

Щодо планів з експансії на 2022 рік у мережі «Мʼясомаркет» не дали конкретних відповідей, але зазначили, що не мають наміру зменшувати взяту динаміку, і навіть налаштовані прискорюватися.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або