Metro AG очікує зростання від 3% до 7% у наступному фінансовому році
- Фото:
- tomfoto.de
Оптовий гігант Metro AG очікує зростання продажів на 3-7% у 2021/22 фінансовому році після того, як бізнес виправдав очікування в поточному повному році.
Продажі за весь рік за період 2020/21 склали 24,8 мільярда євро, та скоротилbся на 3,4% у євро через негативний вплив валюти в Росії та Туреччині. Скоригований показник EBITDA зріс на 72 мільйони євро до 1,17 мільярда євро.
У своїй заяві Metro назвала «інтенсифіковані відносини з клієнтами, а також інвестиції в бізнес-модель і цифровізацію» як чинники, що сприяють її продуктивності протягом усього року.
Відновлення групи було значною мірою очевидним у другій половині року, оскільки бізнес сказав, що отримав «надмірну вигоду» від відновлення індустрії гостинності, особливо в Західній та Східній Європі.
За цей період компанія додала приблизно 250 000 нових клієнтів HoReCa, збільшивши частку ринку на каналі HoReCa в Німеччині, Іспанії, Італії, Франції та Росії. Продажі з доставки зросли на 47% за цей період і зараз становлять 17% від загального обсягу продажів.
"Протягом минулого фінансового року Metro довів свою стійкість і продемонстрував свій потенціал зростання, — прокоментував д-р Штеффен Гройбель, генеральний директор Metro AG. — Ми інвестували в наше майбутнє зростання, щоб разом із нашими клієнтами вийти з пандемії сильнішими. .
"Синергія між оптовими магазинами, доставкою та цифровизацією допомогла нам зміцнити довіру наших клієнтів до Metro, таким чином зміцнивши їх лояльність до нас. [...] Все це дає нам імпульс у економічному середовищі, яке залишається складним. Багатоканальний мікс є основою для реалізації нашої стратегії зростання в найближчі роки".
За весь рік було понесено приблизно 65 мільйонів євро витрат на трансформацію, які в основному пов’язані з останнім кварталом і пов’язані з виходом з ринку з Японії та М’янми, а також з вилученням Classic Fine Foods з Філіппін.