All Retail
Опубліковано

McDonald’s продає Mastercard стартап із персоналізації продажів

Теги:
McDonald's
Фото:
All Retail

McDonald's Corp. продає оператору однієї з найбільших платіжних систем Mastercard Inc. цифровий стартап Dynamic Yield Ltd., придбаний компанією майже три роки тому.

McDonald’s купила Dynamic Yield у березні 2019 року більш ніж за $300 млн, розраховуючи, що технології стартапу дозволять їй підвищити продаж через термінали самообслуговування. Угода стала найбільшим придбанням McDonald’s майже за 30 років, передає Інтерфакс-Україна.

Dynamic Yield є розробником інструментів персоналізації продажів, і її рішення інтегруються в цифрові екрани меню McDonald’s, дозволяючи поліпшити досвід купівлі: система дає рекомендації клієнтам з урахуванням таких факторів, як час доби, погода, рівень трафіку в ресторані та популярність страв.

Dynamic Yield працювала як незалежна компанія після її придбання McDonald’s, продовжуючи обслуговувати й інших клієнтів.

Угода з Mastercard дозволить Dynamic Yield масштабувати свої рішення та активніше розвивати бізнес із третіми сторонами, зазначають у McDonald’s.

Сама McDonald’s продовжить працювати спільно з Dynamic Yield, а також Mastercard, над рядом цифрових ініціатив.

Сума угоди не розкривається, сторони розраховують закрити її у першому півріччі 2022 року.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або