All Retail
Опубліковано

Ашан збирає перші фідбеки від клієнтів магазину на «Дарниці»

Теги:
Ашан

Нова точка на 30% перевершила очікуваний товарообіг.

У перші дні магазин відвідало на третину більше клієнтів, ніж очікували у компанії. Такі цифри в мережі пояснюють вдалим територіальним розташуванням. Крім того, компанії вдалося до невпізнанності змінити приміщення. Внаслідок вдалого зонування, розміщення груп товарів таким чином, щоб клієнт не витрачав час на їх пошук, традиційні для Ашан каси самообслуговування — у результаті покупець заощаджує час на покупках.

Водночас, в мережі Ашан не пожертвувави асортиментом. Компанія змогла на досить невеликій території проксі розмістити не тільки товари широкого вжитку, а й такі категорії, як «Товари світу», ready to cook, ready to go, піцерію, вок-кафе та суші-бар. І найцікавіше: тут вистачило навіть місця для новорічного ярмарку, який згодом замінять на традиційні для Ашану виставки сезонних товарів.

Крім того, сьогодні в мережі відкрили ще один Auchan Pick Up Point. Нова торговельна точка формату «резиденс» з’явилася в ЖК «Файна Таун» (м. Київ, вулиця Салютна, будинок 2). Її площа складає 110 м2.

Особливістю магазину є розширений вибір продуктів ready to cook та ready to eat, гама хоум деко та інших товарів. Крім цього, в асортименті представлена дитяча та сезонна продукція, власний імпорт та товари широкого вжитку. Усього представлено понад 2000 товарів.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або