All Retail
Опубліковано

Мережа «Сільпо» запустила власне радіо

Теги:
Сільпо
Фото:
All Retail

Мережа продуктових супермаркетів "Сільпо", що входить до торговельно-промислової групи (ТПГ) Fozzy Group (Київ), запустила власне in-store радіо.

Згідно з повідомленням «Сільпо» у середу, музичним директором радіо «Сільпо» став вокаліст гурту ТНМК Олег Михайлюта, відомий як Фагот.

"Ми віддали значну частину ефіру пісням молодих українських виконавців, які часто потрапляють у довгу скриньку на звичних FM-радіостанціях. І вже незабаром музиканти-початківці зможуть надсилати нам свої треки, щоб їх почули у 60 містах України", — наведено слова Михайлюти в повідомленні мережі.

Мережа планує зробити радіо кросплатформним: в офлайні та онлайні в супермаркетах і в мультиресторанах Resto.

«В ефірі можна буде почути музику і нашого власного виробництва. Серед касирів, кур’єрів та інших співробітників «Сільпо» є музиканти, яких має почути країна«, — вважає маркетинг-директор «Сільпо» Катерина Огуряєва.

Наразі радіо працює, готується до виходу в онлайн, а також завершує створення власної студії.

Як повідомляється на сайті компанії, мережа «Сільпо» налічує 318 супермаркетів у 60 містах України, а також чотири делікатес-маркети Le Silpo у Києві, Дніпрі, Харкові та Одесі.

За підсумками січня-вересня 2021 року товарообіг «Сільпо» становив 42,1 млрд грн.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або