All Retail
Опубліковано

Mondelēz розширює своє портфоліо

Сьогодні Mondelēz International оголосив про завершення угоди із придбання Chipita Global SA, відомої компанії із виробництва круасанів та закусок у Центральній та Східній Європі.

Придбання дозволить Mondelēz International, як на глобальному, так і на місцевому рівні, пропонувати широкий асортимент хлібобулочних виробів в Європі у відповідь на зростаючий споживчий попит на цю категорію продуктів. Угода також відкриє нові можливості розвитку в результаті злиття брендів, що належать Mondelēz International, таких як Cadbury або Milka, з популярними марками круасанів та закусок Chipita Global SA, у тому числі 7Days, — інформує dlahandlu.pl.

— Chipita — це компанія, яка побудована на міцному фундаменті надзвичайно талановитою командою. Це частина стратегії Mondelēz, спрямованої на те, щоб стати світовим лідером в індустрії снеків, — прокоментував угоду президент Mondelēz Europe Вінс Грубер.

Команду із досвідчених керівників Mondelēz International та Chipita Global SA очолить Іво Найденов, який пропрацював у Mondelēz International у Південно-Східній Європі майже 20 років.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або