All Retail
Опубліковано

Walmart виконав понад 25% всіх замовлень click-and-collect в продуктовому рітейлі США

За даними Insider Intelligence, один з кожних чотирьох доларів, які американці витратили на покупки в Інтернеті через click-and-collect, надійшов у Walmart.

За останніми підрахунками фірми з дослідження ринку, яка раніше називалася eMarketer, гігант приніс 25,4% усіх замовлень click-and-collect — це становить приблизно 20,4 мільярда доларів продажів.

Згідно з трекером даних, у 2022 році очікується, що продажі click-and-collect зростуть приблизно на 21% до 101 мільярда доларів. Очікується, що вони зростуть майже на 20% наступного року до приблизно 120,15 мільярдів доларів у 2023 році.

"Це те, до чого люди звикли зараз", — сказала Сюзі Давідханян, головний аналітик з роздрібної торгівлі та електронної комерції Insider Intelligence. Люди почали сприймати зміни в поведінці під час пандемії, а також такі практики, як сканування QR-кодів для читання меню ресторанів на своїх телефонах.

Сlick-and-collect — що також називається «купуйте онлайн, заберіть у магазині» — тепер є ключовим фактором продажів для роздрібних продавців епохи пандемії, щоб забезпечити безпечний і швидкий спосіб купувати товари та обмежити взаємодію між людьми.

Однак доставка додому все ще залишається найбільш домінуючим варіантом електронної комерції в США. Сlick-and-collect займатиме приблизно 11% усіх продажів електронної комерції наступному році.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або