All Retail
Опубліковано

Чорногорія – наступний крок у стратегії розширення Lidl на Балканах

Теги:
AR ексклюзив
Фото:
Wiadomosci Handlowe

Lidl досягає великого успіху на різних ринках колишньої Югославії.

Наразі дискаунтер представлений у 3 країнах і планує вийти ще на 3 ринки.

Місцевий портал Investitor нещодавно повідомляв, що Lidl планує відкрити щонайменше 5 магазинів у Чорногорії протягом наступних 5 років.

Наразі найуспішнішим ринком на Балканах для Lidl є Хорватія.

Lidl прибув до Хорватії 15 років тому і значно розширив свій бізнес за останні роки, збільшивши мережу до 105 магазинів, а також має в країні два логістичні та розподільні центри.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або