All Retail
Опубліковано

IKEA піднімає ціни в середньому на 9%

- Вперше з того часу, як більші витрати почали впливати на світову економіку, нам необхідно буде перекласти деякі з них на наших клієнтів, — пояснює Толга Онджю, менеджер з роздрібних операцій в IKEA Retail (Ingka Group).

За даними IKEA, у період пандемії зріс попит на товари, які підтримують нові потреби, повʼязані з більш частим перебуванням вдома, а отже, адаптують їх до реалій роботи та дистанційного навчання. До них відносяться робочі меблі, садові меблі та рішення для зберігання предметів побуту.

Як і багато рітейлерів, Ingka Group зіткнулася з безпрецедентним попитом на свою продукцію. І хоча IKEA продавала більше, ніж будь-коли, задовольнити потреби всіх покупців все одно не вдавалося, — повідомляє handelextra.pl

У 2021 фінансовому році інвестиції компанії становили 3,2 млрд. євро. До них відносяться звичайні магазини, мережі розподілу та обслуговування клієнтів, багатоканальна трансформація, цифрове обслуговування клієнтів, відновлювані джерела енергії, автомобілі з нульовим рівнем викидів та лісове господарство.

— Під час пандемії, незважаючи на зростання цін навколо нас, Ingka Group підтримувала стабільні ціни, щоб утримувати їх якнайнижчими для покупців, — сказав Толга Онджю. І додав, що це було правильне рішення. — На жаль, тепер, уперше з того часу, як значні витрати почали впливати на світову економіку, нам доводиться перекладати частину з них на наших клієнтів, — додав Толга Онджю.

Таким чином, ціни на ринках, де присутня Ingka Group, зростатимуть, відображаючи економічні умови, що змінюються, та зачіпають усі галузі. Середнє зростання у всьому світі складе близько 9%, але варіюватиметься від країни до країни, де працює Ingka Group, відображаючи місцеву інфляцію, включаючи проблеми із товарами та ланцюжками постачання.

Найбільше збільшення витрат через транспортні та закупівельні ціни буде спостерігатися в Північній Америці та Європі.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або