All Retail
Опубліковано

Metro в Україні: Частка e-commerce досягла 10%

Теги:
Metro
e-commerce
Фото:
uvape.pro

Олена Вдовіченко, СЕО Metro Cash&Carry Ukraine, у своїй колонці на Forbes розповіла, наскільки зросла частка e-commerce у їхній мережі за останні два роки та чому вигідно розвивати власні торгові марки.

«Щоб конкурувати із магазинами біля дому, ми активно розвиваємо електронну комерцію. Така стратегія омніканальності дозволяє нам нарощувати частку ринку, не відкриваючи торгових центрів. Українці добре реагують на цю модель. За останні два роки частка e-commerce зросла у нас із 3% до 10%.

Для порівняння: загалом на ринку частка онлайн-продажів — 1,5%. І ми бачимо позитивний тренд. Протягом кількох років вона може зрости до 5%. Цього мало, щоби повністю йти в інтернет. Тому гібридна модель, офлайн+онлайн, залишиться на найближчі 10 років.

Розвиваємо власні торгові марки. Їхня частка сягає 17%. До 2026 плануємо довести її до 24–25%. Це товари із сусідніх країн та Європи. Для будь-якого рітейлера такі товари є великою прибутковістю. Маржа не поділяється на постачальників, немає витрат на рекламу. В Україні цей ринок порівняно з Європою та США все ще активно розвивається. Він зростатиме двозначними цифрами», — зазначила Вдовиченко.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або