Biedronka зі значним зростанням у 2021 році
- Фото:
- Wiadomosci Handlowe
За весь 2021 рік продажі мережі виросли на 8% порівняно із попереднім роком і склали 14,5 млрд. євро, а порівняні продажі збільшилися на 8,3%.
У четвертому кварталі минулого року продажі польського рітейлера в місцевій валюті зросли на 12,8%, а в євро продажі Biedronka склали 3,9 млрд. євро, що на 10% вище, ніж за відповідний період 2020 року, — пише handelextra.pl
Що стосується відкриття магазинів, то протягом 2021 року компанія розширилася на 164 нових магазини, що значно перевищило попередні плани мережі. Крім відкриття нових магазинів Biedronka також зосередилася на зміні існуючих магазинів. Всього за останній рік ребрендингу зазнали 334 обʼєкти мережі.
Вся група Jeronimo Martins також завершила 2021 рік зростанням. Незважаючи на невизначеність щодо коронавірусу, консолідовані продажі зросли на 8,3% до 20,9 млрд. євро. Лише у четвертому кварталі минулого року продажі групи зросли на 11,5% до 5,7 млрд. євро.
На кінець 2021 року мережа Biedronka налічувала 3250 торгових точок.