All Retail
Опубліковано

METRO Україна виступає проти державного регулювання цін на соціальні товари

Компанія METRO Україна закликає Уряд скасувати постанову Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до пункту 414 Постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236», яка передбачає державне регулювання цін на соціально значимі продукти харчування.

Відповідно до постанови № 1236, на період дії карантину на такі категорії продуктів, як хліб, крупа гречана, цукор, борошно, макаронні вироби, молоко, олія соняшникова, яйця, птиця та масло граничний рівень торгівельної надбавки не має перевищувати 10% з урахуванням рекламних, маркетингових, логістичних послуг, послуг з підготовки, обробки, пакування, інших послуг, пов’язаних з реалізацією кінцевому споживачу. При цьому, проект постанови не передбачає перехідного періоду для його впровадження, що надало би можливість для належної підготовки галузі рітейлу до змін у регулюванні. До того ж, зміни, передбачені проектом постанови, матимуть безпосередній вплив на діяльність галузі рітейлу та ставлять під загрозу подальше безперебійне забезпечення споживачів соціально значущими товарами, що критично важливо в період пандемії.

"Оптова бізнес-модель та операційні процеси нашої компанії, що відповідають Lean-філософії, дають нам можливість пропонувати покупцям конкурентні ціни на всі товари нашого асортименту, у тому числі й на соціально значущі. Окрім того, ринок рітейлу в Україні сам по собі є надзвичайно конкурентним, що стимулює його гравців до постійного вдосконалення своїх пропозицій, — коментує Олена Вдовиченко, Директорка METRO Україна. — Однак, державне регулювання цін, на жаль, повертає нас до радянських методів планової економіки, що, у свою чергу може призвести до дефіциту товару на полицях магазинів. Окрім цього, наразі зростання цін на соціально значущі продукти харчування зумовлено здебільшого зростанням відпускних цін з боку виробників, які, в свою чергу, вимушені підвищувати вартість своєї продукції через зростання цін на енергоносії«.

«Після успішного скасування державного регулювання цін на соціальні товари у 2017 році, сьогодні, на жаль, ми повертаємося до рудиментів минулого, що суперечить законам ринкової економіки, додає Олеся Оленицька, Директорка з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю METRO Україна. — Державне регулювання цін може мати дійсно негативні наслідки для української економіки, адже продавати такі товари рітейлу буде невигідно, а отже, замовлення у виробників можуть зменшуватися, що, у свою чергу, може призвести до зупинки виробництв, втрати робочих місць, зниження податкових надходжень до державного бюджету».

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або