All Retail
Опубліковано

Esselunga, Lidl і Conad лідирують у дослідженні італійського ринку

Теги:
Lidl
AR ексклюзив
Фото:
careers.lidl.co.uk

Esselunga, Lidl і Conad визнані одними з провідних італійських роздрібних гравців у звіті, опублікованому порталом Alimentando.

У звіті проаналізовано результати діяльності десяти найбільших рітейлерів Італії з точки зору частки ринку та трьох найкращих гравців у сегменті організованої дистрибуції (Aspiag, Crai, D.It.).

У ньому досліджувалися економічні показники (обіг, прибутковість або відкриття магазинів), а також зростання, розвиток формату, власна марка, стійкість та обслуговування клієнтів.

Esselunga вийшла на перше місце в загальному рейтингу, а також у категоріях «розробка формату», «власна марка» та "обслуговування клієнтів«.

У звіті зазначається, що в останні роки Esselunga «глибоко реструктуризувала концепцію супермаркету», а також запустила ряд нових форматів магазинів, таких як Elisenda і LaEsse.

Посівши друге місце, Lidl показав хороші результати в усіх категоріях, зокрема у «розробці формату» (в якому він посів третє місце)'

Дискаунтер також посів третє місце за свій підхід до стійкості.

Conad, що посідає третє місце, отримав високу оцінку за свої зусилля по розвитку каналу супермаркету, в якому він є лідером ринку з часткою 23,57%.

Протягом 2022 року Conad планує запустити онлайн-магазин.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або