All Retail
Опубліковано

iSTUDIO у партнерстві з Middleware розпочала процес тотальної цифрової трансформації

Теги:
iSTUDIO

Пані Дарина Семенченко, очільниця департаменту маркетингу iSTUDIO, розповіла, чому варто ретельно аналізувати трансформації ринку через пандемію, як адаптуватися до нових умов та налагодити ефективну комунікацію з клієнтами за допомогою Apple Business Chat.

Два роки пандемії суттєво вплинули на звички наших клієнтів. Очевидно, що ці зміни триватимуть і протягом наступних років частка онлайн продажів суттєво виросте. Задля того, аби відповідати вимогам клієнтів, ми мусимо побудувати таку систему, в якій продажі iSTUDIO ONLINE доповнюватимуть роботу офлайн магазинів iSTUDIO, і, щонайголовніше, забезпечити однаково високий рівень сервісу для всіх каналів.

Наступний важливий чинник трансформацій — це загальний курс на екологічне та свідоме споживання. Із етичного вибору кожної окремої компанії, еко перетворилося на загальну тенденцію ринку. Досвід спеціалістів Middleware Inc. та ефективність системних рішень, які вони вже створили для українського й міжнародного бізнесу, викликають беззаперечну довіру. Саме тому мережа моносторів iSTUDIO розпочала створення власної цифрової екосистеми, уклавши договір про співпрацю з авторизованим партнером корпорації Apple в Україні.

Програма співпраці передбачає реалізацію багатьох цілей, серед яких: мінімізація паперового документообігу на користь цифрового, надання клієнту простих та ефективних інструментів для самообслуговування, оптимізацію комунікації зі службами підтримки. Втілити в життя ці новації покликане впровадження Apple Business Chat — нового каналу для спілкування бізнесу та користувачів iOS. За підтримки Middleware Inc. ми виведемо клієнтський сервіс та технічну підтримку на абсолютно нові рівні. Користувачі послуг компанії та наш менеджмент отримають безліч переваг: зручний інтерфейс та обмін даними в екосистемі іОS, безпечний та захищений канал комунікації, підтримку Apple Pay тощо.

У ситуації, коли на ринку конкурують між собою безліч магазинів зі схожим асортиментом, клієнт надасть перевагу тому, хто запропонує професійні сервіс та підтримку, найширший спектр послуг та гарантії. Спілкування з клієнтами за допомогою Apple Business Chat — це останній крок на шляху до надання послуг найвищої якості.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або