All Retail
Опубліковано

Esselunga та Aldi очолили рейтинг уподобань споживачів у Італії

Дослідження показало, що рітейлери Esselunga і Aldi є одними з найвищих показників задоволеності споживачів в Італії.

Опитування, проведене італійською асоціацією споживачів Altroconsumo, опитало понад 9700 людей у ​​червні 2021 року.

Esselunga, яка нещодавно відкрила свій перший магазин у Віченці, набрала найвищі показники задоволеності клієнтів у сегменті гіпермаркетів/супермаркетів, випереджаючи Ipercoop і Coop і Coop, тоді як Aldi, Eurospin та i Mercato поділили перше місце в сегменті дискаунтерів.

Ipercoop отримав найвищу оцінку з точки зору асортименту продукції та продукції власної марки, тоді як Esselunga був найкращим вибором за якістю продукції.

З точки зору основних очікувань італійських споживачів від сектору роздрібної торгівлі, більшість очікує, що супермаркети будуть чистими, без зайвих черг на касі, з якісною продукцією власної марки та можливістю купувати все в одному магазині.

З опитаних 63% відвідують супермаркети один-два рази на тиждень, а 22% відвідують магазини частіше.

Три чверті (76%) респондентів ніколи не купували в онлайн-супермаркетах.

Для 35% респондентів вибір супермаркету мотивований практичними причинами, такими як близькість до дому чи роботи, а для 21% економічні причини відіграють ключову роль. Близько 81% італійців їздять до супермаркету на машині і 14% ходять пішки.

Середні місячні витрати

Дослідження показало, що середня місячна сума, яку витрачають в італійських супермаркетах, становить 209 євро, при цьому половина платить дебетовою карткою, 33% кредитною карткою і 9% готівкою.

Найчастіше купують молочні продукти (77% споживачів купують постійно цю категорію), фрукти та овочі (70%), побутові засоби для прибирання (66%), засоби особистої гігієни (61%) та м’ясо (55%).

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або