All Retail
Опубліковано

У 2021 році оборот швейцарської Migros Group зріс на 2,2%

У 2021 році консолідований оборот швейцарської Migros Group збільшився на 2,2% до 28,8 мільярдів швейцарських франків (27,7 мільярдів євро), в першу чергу завдяки онлайн-продажам.

Оборот від онлайн-роздрібної торгівлі зріс на 15,6% до 3,2 млрд швейцарських франків (3,1 млрд євро) і склав 11,2% загального обсягу продажів, повідомляє компанія.

Десять регіональних кооперативів Migros зафіксували внутрішні продажі на суму 14,7 мільярдів швейцарських франків (14,1 мільярда євро), що на 1,2% менше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року в результаті зниження продажів у гастрономії та фітнес-секторах.

Продажі за кордон залишалися стабільними на рівні 1,5 мільярда швейцарських франків (1,4 мільярда євро).

Загальний обсяг продажів компанії за цілий рік включає доходи від продажу Globus, оптової компанії Saviva та торгового центру Glatt у 2020 році.

Підприємство супермаркетів і міні-магазинів групи зафіксувало продажі на рівні 12,673 млрд швейцарських франків (12,2 млрд євро) на національному рівні.

У той же час, онлайн-супермаркет Migros Online збільшив продажі на 24,5% до рекордної вартості в 330 мільйонів швейцарських франків (317 мільйонів євро), а кількість доставлених замовлень зросла на 38%.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або