All Retail
Опубліковано

Кількість повернень товару в рітейлі США зросла до більш ніж 16%

Теги:
США
AR ексклюзив
Фото:
epravda.com.ua

Згідно зі звітом, опублікованим сьогодні Національною федерацією роздрібної торгівлі та Appriss Retail, рітейлери США очікують, що споживачі повернуть товарів на понад 761 мільярд доларів.

На повернення припадає в середньому 16,6 відсотка загального роздрібного обороту в США, який зріс до 4,583 трильйона доларів у 2021 році.

Загальна норма повернень у 2021 році (16,6 відсотка) зросла з 10,6 відсотка в 2020 році, але онлайн-повернення у 2021 році відповідали останнім рокам і становлять у середньому 20,8 відсотка. За даними NRF, онлайн-продажі склали 1,050 трильйона доларів від загального обсягу роздрібних продажів у США минулого року. Було повернуто приблизно 218 мільярдів доларів США онлайн-покупок.

Згідно з опитуванням, на кожен 1 мільярд доларів продажів середній рітейлер отримує 166 мільйонів доларів повернення товарів. Було також виявлено, що на кожні 100 доларів США поверненого товару роздрібні продавці втрачають 10,30 доларів США через шахрайство. Категорії з найвищими показниками повернень були подібними до показників 2020 року: автозапчастини (19,4 відсотка), одяг (12,2 відсотка) та предмети благоустрою та предмети дому (11,5 відсотка). Найпоширенішими видами оплати, які використовувалися під час початкової покупки, що призвело до повернення, були кредитні картки (22,78%), готівка (12,69%) та дебетові картки (7,04%).

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або