All Retail
Опубліковано

Підсумки року для Територія min: два нових магазини та запуск онлайн-продажів

Теги:
e-commerce
одяг та взуття
Фото:
RAU

Мережа магазинів стильного шопінгу для всієї родини Територія min працює на ринку вже 12 років і представлена десятьма магазинами у Києві та одним – у Чернігові.

В інтервʼю RAU комерційний директор Територія Min Сергій Драгунов розповів про підсумки року для компанії.

"Головний результат 2021-го — ми запустили інтернет-магазин, вивели його на самоокупність, плюс стали продавати через маркетплейси. Раніше у нас не було онлайн-каналу продажів.

Другий важливий результат — ми повністю трансформували логістичний центр, збільшили площу складів більш ніж удвічі та повністю змінили процеси складського обліку та зберігання. Також відкрили в Києві два нові офлайн-магазини за 3000 кв. м.

За 2021 рік у нас суттєво зріс обсяг продажів, трафік, база постійних клієнтів, а також конверсія. При цьому рівень утримання клієнтів та рівень повторних покупок не впали, а навпаки, зросли. Лояльність клієнтів до мережі дуже висока і, незважаючи на пандемію, зберігається", — зазначив топ-менеджер.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або