All Retail
Опубліковано

Бренд Apple визнаний найдорожчим у світі

Теги:
Apple
Google
Amazon
Фото:
Malls.com

Аналітичне агентство Brand Directory провело дослідження, щоб з'ясувати, які бренди цінуються найбільше в 2022 році, і склало рейтинг Brand Finance Global 500.

У списку компаній, чий бренд цінується високо, переважають американські (49%) і китайські компанії 19% (загалом дві третини всього числа).

Бренд Apple визнаний найдорожчим — його оцінили в $355,1 млрд (зростання за рік склало 35%). У звіті Brand Directory сказано, що це найвища вартість бренду, коли-небудь зареєстрована в рейтингу Brand Finance Global 500. Аналітики вважають, що Apple вдалося покращити впізнаваність свого бренду завдяки просуванню сервісів Apple Pay та Apple TV, успішним випуском нових iPad та iMac, а також AirTag.

Amazon і Google посіли друге і третє місця в рейтингу — їхні бренди оцінили в $350,3 млрд і $263,4 млрд.

TikTok названо брендом, що найшвидше зростає у світі. Вартість цього бренду збільшилася на 215%, і це викликано великим попитом на споживання контенту в інтернеті.

В Європі найвищу оцінку Brand Directory отримали автовиробник Mercedes-Benz ($60,7 млрд) та оператор зв’язку Deutsche Telekom ($60,1 млрд).

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або