All Retail
Опубліковано

Euromonitor International: як український споживач вчиться пити воду

Теги:
вода

Після кризового періоду 2014-2016 рр. український споживчий ринок взяв курс на відновлення, а також на Захід. Згідно з Euromonitor International, активний розвиток HoReCa, культури ЗСЖ і зростання споживання на ходу яскраво виявляються вже з початку 2017 року. І на хвилі споживчої спроможності населення, що відновлюється, активно формують ринок FMCG. Питна культура в Україні стала яскравим показником нової конʼюнктури ринку та продовжує зростати під її впливом, а також завдяки ефективній маркетинговій підтримці з боку виробників.

Український ринок бутельованої води, незважаючи на загальне відставання в контексті регіону, радує впевненим зростанням показників з 2017 року і протягом останніх пʼяти років (за винятком невдалого ковідного 2020 року), зберігає позитивну динаміку.

У той час як споживання бутельованої води на душу населення на локальному ринку набагато нижчий за середній по регіону, цей показник не перестає покращуватися. У період 2017-2021 рр. споживання на душу населення на українському ринку бутельованої води зросло більш ніж на третину. При цьому відчутне відставання від середнього показника по Східній Європі вказує на високий неосвоєний потенціал зростання українського ринку.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або